Service Level Agreement

Onze diensten altijd beschikbaar

Network-IT hecht belang aan het leveren van kwaliteit en snelheid. Daarom bieden wij eveneens Service Level Agreements (SLA) aan, waarbij een beschikbaarheid van onze diensten gegarandeerd wordt gedurende 99.8% per maand. Een SLA kan dus beschouwd worden als een contract tussen Network-IT en de klant, waarbij voor een vaste vergoeding bepaalde voorwaarde voldaan moeten zijn, zoals response tijd bij problemen, beschikbaarheid, etc. Indien deze voorwaarden (uitzonderlijk) niet behaald zouden worden, voorziet Network-IT ook een compensatie naar de klant toe.

Uitgebreide monitoring

Om 99.8% van de tijd beschikbaar te zijn, maakt Network-IT gebruik van een state-of-the-art monitoringsysteem, waardoor fouten onmiddelijk gedetecteerd worden. Dit in combinatie met een snelle response tijd door onze ervaren systeemingenieurs, zorgt voor minimale down times.

Welke SLA past bij mij?

Service Level Agreements worden per klant steeds op maat gemaakt, naargelang uw noden. Wij bieden dan ook SLA’s aan van verschillende niveau’s, voor zowel grote als kleine bedrijven. Neem snel contact met ons op, zodat wij kunnen helpen met het kiezen van de juiste SLA.